mandag 8. oktober 2012

Bruce Springsteen





Bilde fra gossip.is


Da er vi altså kommet til sjølveste "The Boss"! Bruce Springsteen trenger ingen nærmere presentasjon. Jeg har 14 album med han, så jeg er fan. Eneste negative er at jeg aldri har opplevd han live. Jeg prøvde å få billett i sommer, men det var klin umulig å komme igjennom på nettet.

Jeg liker musikken, akkurat slik rock som jeg elsker, jeg liker fyren og jeg liker hans politiske engasjement. Rett og slett en artist som står mitt hjerte nær.

Nok sagt, jeg lar musikken gjøre snakkinga her:

Fra "Darkness On The Edge Of Town", "The Promised Land"


"The River", tittelsporet:


Samt den såre og nydelige "Wreck On The Highway"


"Born In The U.S.A.", "Glory Days"


"Tunnel Of Love" - "Tougher Than The Rest"


"Human Touch" - Tittelsporet:


"Lucky Town" - "Better Days"


"Bruce Springsteen In Concert" - "Thunder Road"


"The Ghost Of Tom Joad" - Tittelsporet:


"The Rising" - "Countin' On A Miracle"


"Devils & Dust" - Tittelsporet:


"Magic" - "Girls In Their Summer Clothes":


"Working On A Dream" - Tittelsporet:


"The Promise" - "Someday (We'll Be Together)": (En av mine største Springsteenfavoritter!)


Samt "Breakaway"


"Wrecking Ball" - "Death To My Home Town":


1 kommentar:

  1. Det skal bli interressant for en mer en gjennomsnittlig interessert ELO og Jeff Lynne galning å se hva du hoster opp om disse størrelsene:)

    SvarSlett